Kommer du ihåg?

Jag satt vid datorn och kollade igenom massa gamla bilder och hittade några väldigt gamla och riktigt fula. Bland annat några på mig och min lillasyster. Jag tänker inte lägga upp dom, bara så att ni vet. Dom ser förjävliga ut asså. Men därimot kan jag lägga upp några bilder som jag och Charlotte tog för ett bra tag sen. Tyvärr så är dom bilderna bara på mig, det är inte en enda som är på Charlotte, jag är ledsen. Och notera en sak: på en av bilderna så ser jag lite emo ut, men det var a long time ago. ;)
                
                                              
Jag hittade också några från sommaren 06 och 07, dom är katastrofalt fula så dom tänker jag verkligen inte lägga upp! Herregud hur man såg ut. Några var dock lite fina, men det var kanske 3 eller 4 av typ 100.

Sen hittade jag en maaaassa bilder på mina älsklingar TH, jag lägger bara ut några för det är hur många som helst. Dom är bara för söta asså. Det var ungefär 1 år sen och en månad sen exakt som jag började lyssna på dom. Det var den 17:e juli 2007 som min kompis skickade låten Monsoon till mig, och några dagar senare var jag förälskad. Tack Emma. <3

        
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0