plugg plugg plugg..

Hej! Idag har jag vart hos tandläkarn igen, dom tog ut en sista delen och jag har nu fått en grej i underkäken, typ en tråd bakom tänderna. Den känns typ inte alls och den syns inte heller. Och sen till det värsta av allt, jag har fått nått konstigt i plast som jag ska ha när jag sover, en typisk nattandställning helt enkelt. Och den ska jag tydligen ha i över ett år, lite jobbigt, men som sagt den känns typ inte.
Nu sitter jag och försöker plugga lite matte, men det går inte så bra. Har ju prov på fredag, men det är inte så stort det provet så det kommer nog gå bra...tror jag. Nu ska jag över till Emma strax, vi ska typ baka pepparkakor eller något annat smarrigt.


3 dagar kvar tills jag åker...då kommer jag bli så här brun...igen.

Kommentarer
Postat av: Emah

brunare ska vi bli gay :D<3

2008-12-03 @ 23:27:19
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: Emah

brunare ska vi bli gay :D<3

2008-12-03 @ 23:27:20
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0