Tisdag.

Tjoho! Nu är tandställningen äntligen borta! Imorsen klockan kvart över åtta hade jag tid hos tandläkaren, en kvart senare var den borta! Fy fan va skönt det känns. Men jag måste säga att jag kommer sakna den, har ju faktiskt haft den i nästan två år, så det kommer kännas tomt. Men snyggt blev det, vita raka tänder liskom, hur snyggt är inte det? Har tyvärr ingen bild, men jag lovar att jag ska lägga upp en så fort jag får tid.
Hehe, nu sitter jag och kollar på Bounce hemsida på videos från sommarens dansläger. Gud va man har utvecklats. Men jag gick typ i den svåraste gruppen så jag tycker att det gick ganska bra faktiskt.

Nu ikväll så ska jag plugga som vanligt, och eftersom varken mamma eller pappa är hemma så måste jag fixa mat åt Alice. Jag kommer inte hinna med allting. Jag har tre inlämningsuppgifter och ett prov till på fredag! Och på lördag åker jag ju. Så skönt det ska bli, bara sola och bada varje dag. 4 dagar alltså. 4 låånga dagar.

Yesyes, nu ska jag fixa lite mat, får se till att göra nått riktigt smarrigt.

Kommentarer
Postat av: Emah

jossan, du kan ju inte ens koka tevatten ;)<3

2008-12-02 @ 22:22:06
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0