Julklappar.

Hej, idag blev det stranden som vanligt och jag har varldens bikinimarke assa! Och jag ska ju vara har i annu en vecka sa snacka om att jag kommer vara brun nar jag kommer hem. Och da ska jag ta mig ett ligg i cancerboxen ocksa, jag vet det ar inte likt mig att gora det med jag vill ha kvar brannan ju. Ikvall sa kanske det blir Centeral Festival igen, med de andra tjejerna som ocksa ar har. maste kopa lite mer julklpappar bland annat till mamma, alice, anna och charlie. Pappa har jag redan kopt till och pappa, du kommer bli jatteglad! :) Det fanns en hel affar med bara sanna har grejer som jag har kopt at dig. Om du va har sa skulle du svimma. Hehe, tanker inte avsloja vad det ar men du gillar detta valdigt mycket. At mamma har jag ingen aning om vad jag ska kopa, eller kanske men jag tanekr som sagt inte avsloja natt. Haha, jag har kopt samma sak at anna och chalie, bada vet vad det ar och jag fattar inte hur storda dom ar. Jaja, som jag sa tidigare sa har jag kopte jag en hel del saker at mig sjalv, och om vi nu ska dit igen lar jag kopa annu mer. Men nu ska jag gora mig iordning. saknar er jattemycket. Pussar. <3

Kommentarer
Postat av: Mum

Hoppas det har lugnat ned sig med Emma och det som hände igår! Passa på o njut nu sista veckan..

Idag ska Alice på audition inför ev filminspelning. Just nu dejtar hon med farmor på stan. Ikväll ska vi ha Nathalies familj på middag.

Räven raskar öven isen..

puss/kram mum;)

2008-12-20 @ 11:40:48
Postat av: berith noredahl

Hej jossan,

mormor saknar dej väldigt mkt,det är snart julafton och du kommer inte vara hemma med oss,hoppas du har det bra här regnar det och är 3 gr grått och trist,

igår var jag med din pappa i engelbrekts kyrkan på alicis julavslutning kan du tänka dej hon sjöng solo

tänd ett ljus mkt fint,mormor grät,sedan gick vi hit och fikade jag hade bakat lussekatter och pepparkakor du fattades,många varma kramar från mej till dej.

2008-12-20 @ 18:07:29
Postat av: Anonym

Helu goding!

Hörrudu nu måste du bestämma om du vill dansa på Tony Irvings dansskola efter jul eller fortsätta på Kindahls. Hänger ditt beslut på vad Steffi vill eller ? Vi måste lämna besked så fort som möjligt.

Hoppas du mår bra- vi fortsätter att längta efter dej..Puss/kram mum

ps: behöver du mer pengar?

2008-12-21 @ 22:29:44
Postat av: Daddy

Hur är läget? Här är det ganska grått och ingen snö ännu. Mamma jobbar och Alice har sovit över hos Nathalie. Vi hade Natahalie och hennes familj på middag i lördags, det blev trevligt. Jag har fått ngt skit i halsen och varit ganska hängig en vecka nu, skall därför gå till doktorn för att kolla varför det inte går över. Vill inte vara sjuk på julafton. Hur är det med pengar? Har Du några kvar? Är det OK mellan Dig och Emma? Pappa älskar Dig och längtar tills Du är hemma. Njut av de sista dagarna.

2008-12-22 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0