Inte stranden!

Hallu, what's up? Sjalv har jag det bra, igar var ci och storshoppade pa Centeral Festival. Det var fett najs, jag kopte ett par asgrymma skor for 100 bath (!), superfina underklader, en t-shirt med en naken tjej pa eller assa det ar ett coolt tryck pa den, julklappar till pappa och charlie, harspray, bodyspray som luktar underbart gott och lite sdmagrejer. Jag kanske glomde natt men jag kommer lagga ut bilder pa allt nar jag kommer hem. Sorry for dalig uppdatering men jag hinenr aldrig. Ska forsoka bli battre, okej? Nu ska jag gora mig iording for vi ska ut och ata lite, sen vet man aldrig vad som hander ;) Och som sagt, jag saknar er alla. hoppas ni ocksa har det superbra. Puss pa er. <3

Hahaha, Emma jag sager bara: INTE STRANDEEEEN! :D

Kommentarer
Postat av: Mummy and grandma

Helu goding;)

Är hos mormor och chillar innan jag ska på jobbet.

Vi mår bra. Allt är bra här hemma.

Din lillasyster har blivit värsta "hallicken"

Hon "lurade" hem en klasskompis Malin som vann tryckartävlingen på discot med Bertil förra veckan.

Så när pappsen kom hemfrån jobbet igår satt Bertil+ Malin och höll handen i vår soffa!!! Undrar vem hon brås på ;D

Ja du verkar ju trivas- men en fråga: solar ni något överhuvudtaget eller shoppar ni bara?

Vi längtar efter dej massor. Mormor hälsar.

Pussar/kramar mom

2008-12-18 @ 12:18:56
Postat av: Charlotte

Mohahaha, ös på med presenter bara;)

2008-12-18 @ 21:24:43
URL: http://charlottenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0