I'm sick.

Japp, jag tror det. Hela dan igar kande jag mig dalig, ont i halsen, huvet och var allmant trott bara. Jag kande mig liksom tung i hela kroppen. Och idag ar det battre men jag har fortfarande ont i halsen och nastan mer an igar. Inte kul de har sista dagarna, men samtidigt skont att jag inte blev sjuk i borjan pa semester iallafall.
Och om tre dagar ar jag hemma i Sverige igen. Pa sondag kvart i 6 tror jag att jag ar pa Arlanda i Stockholm. Tjoho!
Men nu ska jag faktiskt bege mig hemmat, vi ska upp klockan 7 imorn och aka till natt nytt place, Kata tror jag det hette. Sa vi hors nar jag kommer hem, eller skicka garna natt gulligt sms. Det gor min dag! :) Puss, jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-25 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0