HEMMA!

Nu är jag hemma i Sverige igen! Efter en lång flygtur så sitter jag äntligen på mitt älskade rum med datorn i famnen. Jag måste säga att det känns grymt skönt att vara hemma, inte för att det inte var bra i Thailand, för det var det verkligen, det var helt underbart! Men det känns ändå så skönt att vara hemma igen, sova i sin egen säng, duscha och äta svenskmat. Mums.
Bilder kommer, ska lägga upp dom på den nya datorn så fort som möjligt och Emma har bilder som jag ska få också. Och den andra Josefin har också massa bilder som vi tog på stranden, haha, facebook på dom!

Imorn ska jag träffa Charlie, Adam och Calle, eller kanske i alla fall, vi kanske ska gå runt på stna och ta en fika eller nått. Men nu ska jag ta en dusch sen ska jag bara chilla faktiskt, är trött efter resan så jag ska strax sova. Haha, tidigt jag vet, men jag är trött. Vi hörs imorn. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0