Hellu.

Idag ar jag supertrott. Jag foljde inte med till stranden utan jag stannade hemma vid poolen. Men det var trakigt sa jag gick till datan och hoppades att nagra roliga manniskor skulle vara inne, men sm,art som jag ar sa kom jag ju pa att klockan bara ar halv 8 svensk tid. Det ar val inte en javel inne da. Mojligtvis Alice som sakert sitter inne pa sina gaysidor. Men nu ska jag ta mig natt a tt ata, e lite hungrig nu. Men jag ska forsoka att skriva ett inlagg varje dag, sa ni vet vad jag haller pa med liksom. Saknar er superduper mycket horrni.  Puss pa er. <3



Kata Beach.

Kommentarer
Postat av: Mummy!

Hej gumman!

Jag är på jobbet. Vi mår bra här hemma- ja inte alice för hon är jätteförkyld :(

Hur mår du? Vi saknar dej oxå- jättemkt...

Sover du ordentligt?

Pussar/kramar mum

2008-12-14 @ 10:42:34
Postat av: Anonym

What's up?

Vad gör du? Har ni det bra? Är du brun än?

Snart är det jullov för Alice o pappa, jag jobbar som vanligt (inte juldagarna)Alice har varit hemma från plugget idag (förkyld) annars är allt som vanligt. vi såg solen idag för första gången på typ en vecka! Går det bra med allt? Shoppat ngt?

Vi längtar efter dej och hoppas att du njuter av solen/värmen.

Pussar/kraamar;)

2008-12-15 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0