Fredag!

Hellu. Everything okey? Med mig ar allt bra i alla fall, jag ar inte sjuk langre eller halsen varker lite, men det inte sa farligt. Och idag bytte vi place faktiskt, vi gick upp 7 (!) imorse for att aka till Krabi som vi ar pa nu. Och har ar det jattemysigt, olikt stallet vi var pa innan men valdigt najs. Och imorn ar det bara en dag kvar tills jag aker hem! Jippie, maste saga att det ska bli riktigt skoj faktiskt.
Saknar er dar hemma sa sjukt mycket, har aldrig varit borta sa har lange fout. Sa det ska bli jatteskont att komma hem. Och sista dagen imorn vet jag inte hur den ska spenderas, antagligen pa strandenden eller vid poolen. Och pa kvallen ska vi alla ga ut och ata middag nanstans tror jag. Sa det blir en najs avslutning pa semestern och nar jag kommer ska jag: Lagga mig i min skona sang och sla pa min nya coola data som jag har fatt i julklapp.

Men nu ar klockan alldeles for mycket, snart halv 2 pa natten, sa jag ska kila upp till rummer och fixa mig och ga och sova. Godnatt folks!

Bara for att jag har lite trakigt just nu.

1) Berätta 7 sanningar om dig själv.

- jag e livradd for spindlar.

- jag alskar skrackfilmer.

- jag har aldrig sagt, jag alskar dig till en kille.

- jag har kannt en av mina basta kompisar nastan hela mitt liv och min andra basta kompis 1 och ett halv ar.

- jag tycker att charlotte ar mina bsolut roligaste kompis, ever!

- jag tycker att min pappa ar cool.

- jag gillar nagon just nu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hello darlig!!

Är du fortfarnade vaken!

2008-12-26 @ 19:30:40
Postat av: Pappa

2008-12-26 @ 19:31:36
Postat av: Pappa

xxx;) vi saknar dej oxå och längtar jättemkt. (Även Alice fast hon har svårt att erkänna det)

Nu ska vi äta middag- kul att du verkar vara kär!

Men var rädd om dej- inga Thaibaciller;)

Hälsa alla! Puss familjen

2008-12-26 @ 19:36:03
Postat av: Charlotte

Haha, roligaste kompisen? Din lilla gullunge<3

2008-12-26 @ 21:52:47
URL: http://charlottenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0