Dagen innan julafton.

Hejsan! Klockan ar nu lite over 12 pa formiddagen och jag och Emma har precis bytt hotellrum. Ja, assa vi bor ju tilsammans men vi bytte fran ett till ett annat om ni fattar? Och eftersom den lilla stackaren har brant sig sa lev det inte stranden, eller hon ville inte och jag orkade inte. Sa jag ska antingen ner till poolen om ett tag eller sa kanske jag gar runt lite pa stan, eller stan och stan, jag gar nog runt lite pa gatorna i narheten av hotellet, kanske satter mig och fikar nanstans, skont att vara lite for sig sjalv ibland. Och horrni, imorn ar det julafton! Kommer kannas konstigt att fira jul utan familjen, men vi hittar sakert pa natt skojigt.

Men en sak gor mig lite orolig, jag har bara kopt julklappar till Charlotte, Anna och pappa. jag vet inte vilka mer jag ska kopa till, eller mamma och Alice saklart, men det ar jattesvart att hitta natt har nere! Sa om ni laser det har, vilket jag vet att ni gor, sa skriv en kommentar och sag vad ni onskar er. Och gor det snart, for jag aker hem om mindre an en vecka vet ni!

Men nu ska jag faktiskt ga, jag skriver sakert nagra rader ikvall ocksa. Sa ha det sa bra sa lange. :) Pussar. <3


Kommentarer
Postat av: Mummy

saknar dej! Massor!!

Är på jobbet:(

Ska köpa gran,julmat + de sista julklapparna efter jobbet :0 Men sen är jag ledig 3 dagar och om 5 dagar kommer du hem ;)

Jag har satt in 1000 skr på Guns konto till dej så du kan shoppa julklappar till mej;)

Allvarligt talat så önskar jag mej inget särskilt, men jag gillar ju typ nån härlig kroppsprodukt som luktar gott. Eller kanske nån ny härlig sarong.

Njut nu av dina sista dagar i solen...

Älskar dej...

2008-12-23 @ 09:32:08
Postat av: berith noredahl

hej min älskade josefine,

det känns precis som igår mkt trist att du ej firar jul med oss,hoppas iallafall att du har det bra du kommer ju snart hem,här i s-holm är det gått och trist ute det blåser och är ca -3 dvs ruggit.

många goa kramar fr din mormor puss puss.

2008-12-23 @ 14:24:40
Postat av: Alice:p

jag önskar mig en loppa som Astrid har aså det är en ltet djur aså inte riktig men den är en lite loppa som är i en trä burk eler not sånt :p eller uggs som du har dom som är så varma!

2008-12-23 @ 16:03:29
URL: http://zaclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0