let me know when you lonley baby,

Nu är det så att jag inte har nått att göra. Är för trött för att ens orka resa mig upp. Nej, men helt ärligt så har jag extremt mycket träningsvärk. Så jag ska tillbringa den här kvällen åt att stretcha. Kul.
Jag satt och tänkte på att skolan faktiskt börjar om en vecka! Shit, vad tiden går fort. OCh när jag går till skolan första daden så kommer jag inte att gå själv, utan med EMMA! :) Kul för mig, men jag tror inte att hon tycker det känns så bra. Det är ju iför sig förståligt, jag vet hur det är. Jag flyttade från Gotland för ett par år sen och lämnade alla mina kompisar. Men idag känner jag att jag absolut inte vill flytta tillbaka, jag trivs bra här, trots en del störda idioter (ni vet vilka ni är)!
Men ärligt talat så ska det bli ganska kul att börja igen.
Nu ska jag äta lite tacos, skriver sen.

Puss / J.



" when i lose my self i'll think of you"

Kommentarer
Postat av: Emah

Menmen, det löser sig nog, jag har ju en kompis iaf ^^

2008-08-10 @ 19:53:11
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0