Wejki.

Heeeeej alla glada! :)
Vaknade för ett tag sen, kunde inte sova i natt. För det var nån jävel som ringde hela tiden. Det var i för sig flera men det var bara en som snackade, dom ringde vid typ 12 så jag sov inte direkt, jag låg och kolla på film. Men fuck vad störande det var, dom visste vart jag bodde och att jag kännde Emma Larsson! I för sig tror jag att jag vet vilka det var, men så jävla töntigt asså. Dom var ju inte direkt så smarta för dom ringde med dolt nummer och sen så ger dom mig deras riktiga nummer, så när ja gsen ringer upp det så säger dom: faan, det är hon! Haha, det var lite kul tycker jag :)
Ska nog dra in till stan idag, kolla lite i affärer och så. Eftersom ingen är hemma så är jag lite mobbad som går själv, men det gör inte så mycket faktiskt. Ska nog kolla på hårförlängning, fast jag har konstaterat att jag faktiskt har gaanska långt hår, inte världens längsta då, men hyfsat långt om jag plattar det. men jag ska i alla fall gör det, för ja har alltid drömt om att ha låångt hår. Jag hade långt hår på dagis, men asså då brydde man sig inte så mycket om hur man såg ut, eller?
Så, jag ska nog börja göra mig i ordning nu.


/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0