ready, set go.

Har inte skrivit på länge nu, men det har varit mycket med skolan och dansen började för ett tag sen så jag har helt enkelt inte hunnit. Men nu ska jag försöka skriva lite oftare.
Imorn är det en superrolig dag, för jag, charlie och anna ska fira våra lieblings på 19års dagen! Egentligen fyller dom år på måndag men då är det skola och då kan man ju inte fira på samma sätt. Så imorn blir det fullt ös, fast på förrmidagen har jag dans så det får troligtvis bli senare på eftermiddagen i så fall. Vi hade tänk att vi kanske skulle sova hos charlie och typ kolla på Tokio Hotel live in Zimmer 483, ha alla våra TH kläder på oss, (lite nördigt, jag vet, men shit, vem bryr sig?) baka en TH tårta och lyssna på Tokio Hotel hela kvällen! Fett nice asså.

Jag är fortfarande sjuk, och jag hoppas verkligen att det går över snart för jag vill ju inte vara sjuk på EM! I för sig är det över en månad kvar så det tror jag inte, men man vet ju aldrig. På lördag är det dansträning och då sak jag träffa jennifer som jag typ inte har sett på väldigt länge, så det ska bli superroligt. Vi ska tränna as hell till Täby tävlingen eftersom det är den enda tävlingen för oss den här terminen. Det är en ganska liten tävling så jag hoppas vi får en prick, för då går vi upp en klass, till guld faktiskt.
Jag och steffi därimot har hyfsat många tävlingar den här terminen, först Täby, sen Eskilstuna sen EM i Danmark och sen är det typ fem till, så vi har fullt upp, och om vi har tur kanske vi kommer upp Superstar innan terminen är slut! Fast det var nån som sa att dom skulle ta bort ss, så då är star den högsta klassen, och dit lär vi ju hinna gå upp i alla fall, det behöver alltså gå bra för oss på tre tävlingar så är vi i högsta klassen! :D
Aja, nog om dans nu, nu har jag som vanligt inte så roligt. Idag slutade vi extra tidigt för att våran bildlärare var lite störd. Så jag har suttit vi datorn ända sen jag kom hem, snacka om inget liv. -.- Men faktiskt så har jag inte så mycket roligare för mig nu, ingen dans, inga kompisar hemma så, då är det ju bara datorn som är rolig ju. Så nu håller jag på att kolla på några nya Tokio Hotel bilder, men hittar inte så många. Haha, kollade på den nya TH episoden och den var riktigt roligt, se den om ni inte har sett den. Bill ska shoppa på nått supermarket, typ som Coop forum fast i USA. 
Nu ska jag städa på mitt rum för det ser förjävligt ut, kläder och smink överallt, obäddad säng och nerdragna gardiner. Skriver kanske senare, ska äta och så först och kanske kolla om det är nått sevärt på tvn. Aja, hej så länge. Tschüs.

/ J.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0