Släck lyset..

Danslägret slutade idag och uppvisningen gick faktiskt rätt så bra. Fast; det bästa med hela denna vecka var när Benke och Daniel (från So you think you can dance) dansade jazz och när Alvaro dansade en av våra koregrafier. Wow, shit va bra asså. Man fick rysningar.
Det ända som var dåligt var att jag tappade bort mig lite i slutet av Jennies dans, men det märktes inte så mycket tror jag (a). Som sagt, fett rolig kväll och jag hoppas att jag kan gå på Bouncelägret nästa år också för det var verkligen superduper roligt! :)
Aja, nu ska jag strax sova, är gansak trött efter den här veckan så det ska bli riktigt skönt att få sova ut lite.

/ J.



Bounce från vänster: Fille, Benke, Alvaro<3, Jennie, Joe och Ambra.
Fast på den här bilden saknas David, och jag hittade ingen bra bild på honom, tyvärr. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0