Nice.

Tjoho, nu ska jag på danslägret också! Det är faktiskt självaste Bounce som är danslärare. Jag var på samma läger för ett par år sen och det är riktigt värt så det ska bli super roligt. Fast sorgligt nog kommer jag inte gå i samma grupp som Emma, utan jag kommer gå i en annan. 10 lektioner, fem hip-hop och fem jazz. Nice nice nice. Det börjar på måndag den 4:e och slutar fredag den 8:e. Alltså fem dar. Kul ska det bli. Efter det händer som vanligt inget. Anna kommer nog hem nångång då så jag kommer nog vara lite med henne. ^^

En nice bild på Bill bara för att. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

asso kolla på han har ser ut som en bög från 80-talet :P

2008-08-03 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0