Fuck my life -_- .

Jag var hos tandläkaren idag och trodde och hoppades att jag äntligen skulle få ta bort min tandställningen. Men nej, så blev det inte. Helvetes tandläkaren sa att jag skulle komma nångång i mitten av oktober och kolla igen! Asså, vad vill han? Jag har haft den i snart 2 år. Nu får det vara nog!
Aja, en sak är säker: jag kommer i alla fall att få fina tänder, som jag i för sig redan har men nej, det tycker inte min tangläkare, Johan heter han förresten. Han tycker att jag har liite överbett fortfarande och det måste absolut fixas till. -_-
Men & andra sidan, så gör det inte så jäätte mycket, för jag vill verkligen få extremt raka och fina tänder, så om jag har klarat nästan 2 år så borde jag nog klara 2 månader till tror jag! ;)

Kom precis hem från dansträningen förresten, och det var jättejobbigt. Men som sagt otroligt kul :)
Nu ska jag duscha och sen ska jag äta lite och sen får vi se vad som händer.
Have a nice life.

/ J.

Som vanligt så lägger jag ut en söt bild på min älsklings Bill, här sötare än nånsin. Puss på honom. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0