Barnvakt.

Idag ska jag vara barnvakt. Åt mammas och pappas kompisars barn. Dom är typ tio och sex år tror jag. Kul ska det bli i alla fall. Kommer vara där i drygt fem timmar så jag kommer nog tjäna lite money. Nicenice, det kan jag behöva. För jag och Anna ska troligtvis gå på stan på lördag. Och då måste man ju ha lite cash. Jag saknar henne grymt mycket faktiskt, eftersom jag inte har träffat henne på hur länge som helst. Över en månad närmare bestämt. Så det ska bli super kul att gå på stan med henne. :)
Och sen så börjar ju danslägret imorn så jag har ju verkligen nått att längta efter.
Och konstigt nog så börjar jag längta tills skolan börjar, har inte en blekaste varför. Lite eftersom Emma min kära syster och bästa vän ska börja i samma skola, men också för att jag saknar alla kompisar så enormt mycket också. Även dom jag inte brukar umgås så mycket med. Paulina till exempel, och Alida som har bytt skola nu -_- . Och Patricia och Frida och en annan Emma. Ja, jag saknar och längtar efter många helt enkelt.

Aja, nu ska jag börja göra mig iordning, skriver nog lite senare också.
Och ja, jag har inget liv ^^



/ J.

Kommentarer
Postat av: Emah

Faan vad kul att vi kommer gå på samma skola, har fan velat de sen jag var 4 ! <3

2008-08-03 @ 16:19:54
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0